tjeeennaaa!

shabbadabbadooo!:**♥♥

Vet att vi har fått lite fler blogg-läsare nu... :**♥

Ni får gärna sprida vidare vårat "blogg-namn" vet att jag låter som värsta: hej-kom-&-läs-min-blogg-freaket, men det skulle va skiiita-kul att få komma liite längre i blogg-världen... :P

Men ajjaaa....imorn ska jag ut till Busisen som vanligt, men jag blir själv med henne, & det ska jag njuuta av♥ menar ju såklart inte att jag hellre vill vara själv än tillsammans med hennes ägare Elin som är suuper-snäll men jag menar att:det ska ju bli fint väder & det är ett stoort +, ska ta en liten promenad med henne ute i den "fridfulla" naturen & det fina vädret (vet låter som värsta poeten...)
Hoppas att hon inte är halt längre, då blire bara en liten "padock-promenad"...
Har vart på stan & köpt lite presenter & grejs till släktingarna på Isbitsland... Neråå det är faktiskt inte så kallt som alla tror!! visst det är ju inte direkt jätte-varmt...men på sommaren brukar det typ vara 16+... tar med shortsen iaf :P 4 dagar kvar juuuee!:*♥

ajjaa hejdåå.... imorn looovar jag att det kommer alla möjliga (& många) bilder!!!!! pusspusss!:*♥


 
Bilden är på mig när jag var 4 år & jag fick åka & rida på Islandshästar...börjar tidigt...särskilt när man är från Island, där man ser hästar ÖVERALLT....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0