Hemskt ledsen... :-S

Tjenaaaaaaare!!! ♥ :-) ;-) Så otrrrooooligt ledsen över att JAG inte har bloggat på länge!!! ♥ Har läst andra läsares bloggar och märkt att många verkar tro att det är en tjej som har bloggen, efter varje inlägg så skriver vi vem det är som har gjort det ♥ Iaf... Idag har jag vart på ängsö och badat med Sigrid, Anna och Annas bror (Andreas) som är på besök över helgen :-) Bjuder på lite alla möjliga bilder :-) ♥
 
Jag och Saga 8 år :-) Höger sida=Saga vänster=Linn (jag) ♥
 
Sigrid och min fiende :-P (ps: fienden är kossan där uppe)
 
Sigrid idag på ängsö :-) ♥
 
Har även käkat "falsk ostkaka", Anna gjorde häromdan :-) Nu undrar ni säkert vad falsk ostkaka är ;-) Det är när man har squash istället för "löpe" :-S
 
Det var alla bilder för tillfället :-) ♥ Ha det bäst ♥ //Linn :-)


Kommentarer
Saga

EEhhhhmm..... Linn??????

Jag sitter på den vänstra sidan juee!!!! ;)

2012-08-18 @ 23:47:08
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0