Adoptera hund...

 
Hejj!♥
 
Vill bara säga att jag vill så gärna adoptera en hemlös hund från ett annat land!!!
Om ni har sett bilder på dom stackars krakarna så fattar ni vad jag menar!...
Jag är inte sån att jag tänker: Åååh stackars lilla gatuhund!!!!
Man måste ju först fråga sig själv: (om man ska skaffa)
 
  • har jag tid??
  • kommer jag ha tålamod??
  • VILL jag ha hund??
  • Kommer jag att kunna ge hunden kärlek & rätt omsorg??
  • Har jag pengar & utrymme?
& du ska INTE tänka på hur söt hunden är, det är insidan som räknas! & visst får utsidan spela lite roll den också men det är inte den som är viktigast!
Har tittat på lite sidor där dom i den ena föreningen räddar hemlösa hundar från Rumänien & i den andra är det hemlösa hundar från Irland.
 
Länk till sidan du hittar dom rumänska hundarna på:  http://www.hundhjalpen.se/
Länk till sidan du hittar dom Irländska hundarna på:  http://hundarutanhem.se/Hem/
 
Det var allt för mig idag! ♥
 
Kraam! // Saga♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0