Bloggar tillsammans!

Haajj på er! 
 
Ännu en dag i skolan avklarad... Nemen så farligt var det inte (elr!?) 
Vi hade språk idag, Linn: Spanska, Saga: Franska.
Det är INTE så att vi har valt än, utan vi har "prova på" i 9 veckor!
3 veckor för varje språk c;
Vi båda kmr nog att ta franska... Nej nu får vi börja prata (skriva) om annat!!!
Idag har vi vart... Gick hem till Saga/mig efter skolan & åt lite hemmagjord glass noomnoomnoom!!
& typ nu ska vi bli hämtade av Linns (jag) mamma! Därefter vidare hem till henne/mig & sova över där!
Hehe c; Det här inlägget blev kanske liite förvirrande med alla henne,hon,mig & jag...
Men vi skriver ju så för att vi bloggar tillsammans c;
Imorn ska vi ha "mini-kalas"... Jag & Linn har köpt present till varandra & ska gå från henne ner till stan & sätta oss på ngt café c;
Vi bloggar imorn & visar vad vi fick av varandra c:
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0