måste måste...det bara snurrar!

Hej käraste läsare!
Jag håller hela tiden på att titta i min hööks katalog eller på hööks hemsida!! Jaa varje dag faktiskt!
Det är såå mycket som är såå himla fint ju! Eller det är ju också nödvändiga saker...
Tänkte slösa bort 45 min på att skriva ner ALLT som jag vill ha, vill köpa eller ska köpa ♥
Såå nuu köör vii!!!!
 
1.säkerhetsväst, CRW, apollon
2. CRW, Monte carlo väst
3. CRW pannband
4. Atlas stickad tröja, motiv fram /isländs flagga & text)
5. CRW, mirax  funktionströja
6. CRW ridstrumpor
7. Steeds ridhandskar (varmfodrad - bra till vintern)
8. Horsehead läder - ridstövel  (om jag inte köper ridskor + chaps)
8. Steeds Galaxy ridstövel (varmfodrad - om inte mina vinter - ridskor passar längre)
9. Claridge house grimma fleece (om Busan behöver "varm grimma" till vintern)
10. Ridspö reflex
11. Svettskrapa (blå eller svart)
12. lädervård
13. Thermo maste r snow hundtäcke
14. Ekol hundschampoo
15. vattenflaska med utfällbar skål
 
det var allt för den här gången om jag inte har glömt något...
Aja imorn ska jag till min ängel♥
& ni ska bara veta hur mycket jag vill använda den där svettskrapan när det har regnat hon blir ju genomblöt eftersom att hon inte ska använda täcke!
 
Hejdåå då ♥
 
// Saga
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0