Franska!?!?

Heeej igen!...
 
Jo det är ju så att vi har språkval nu!...
 
Bööööööhuaaee!?
vet int vad jag tkr om det...
Först hade jag ju tänkt ta spanska... MEN vi har ju världens tråkigaste & hårdaste spanskalärare
Så jag tar nog franska... tyckte faktiskt att det var rätt kul c;
Nemen i tisdags var jag ju med Linn i stallet! Hon går ju i en ny grupp nu!!!
Man ser på henne att hon är 110% gladare i den här gruppen! Mer utmaningar liksom.
Det hände ALDRIG något i den förra gruppen... Så nu får hon testa på saker som hon inte gjort förr c:
Hennes Favvo häst är ju Patchanga, men eftersom att hon typ inte får rida henne så tar hon alltid Buster istället...
 
Hade tänkt göra ett lååångt inlägg snart med fakta om hästarna som står i stallet där jag rider c:
(stall slagårda)
 
MEN jag har inga bilder på tammi eller unghästarna... Funderar på att bara spara bilder från google på hästar som är VÄLDIGT lika Tammi & Bebisarna c; (unghingstarna)
Gör det imorn isåfall c:
 
Aja har ju vart sjuk idag :c Men jag går nog till skolan imorn. Igår va jag & köpte present till Bästii♥
Jag köpte ******** från *****
Ni får se på lördag vad vi gav varandra!
 
Ska gå nu...
 
Baj baj ♥
 
//SAGA


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0