Tänker va serri...

Hej på er! 
Alla bloggare är seriösa ngn gång ibland och nu e det  min tur...!
 
1. VI är 2 bloggare INTE en... Vissa tror tydligen att det är en som bloggar!? right??
Men vi skriver jue eftr varje inlägg vem det var som bloggade så aaa.....
& varje gång jag gör "reklam" för våran blogg då skriver jag att vi är 2 som bloggar...
Jag vet att jag kanske bloggar ngra gånger mer än Linn men whatever liksm!?
 
2. Det här är ingen Nelliberntsson.se liksom!!! vi kanske inte når lika långt som Någon toppbloggare som Kissie, paow elr blondin-bella. Vi vill bara blogga, ha kul & ha läsare som uppskattar våran blogg...
 
3. Ni som säger att ni läser våran blogg varje dag & bla.bla, sluta ljuga! det är bara att säga att ni int orka läsa flera bloggar om dagen elr så! vem ljuger om sånt liksom??...
 
Jag vet att ni inte kmr göra det men serri kan alla som läser vår blogg kommentera det här inlägget!?...
 
Tack nu har jag fått va aggri ett tag... känns bättre...
 
 
// SAGA


Kommentarer
Anna

Här kommer en kommentar från en trogen läsare :) Tycker er blogg är jättefin! Kram Anna (elaka styvmor)

Svar: ååååh tack Anna <3 då vet vi att vi alltid har en som läser bloggen! :)
Linn Saga

2012-08-25 @ 16:53:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0