Förlåt...Förlåt...

 

Förlåt att vi typ aldrig bloggar... Jag har haft lite fullt upp nu på sistone... STÄDA STÄDA STÄDA!!!! Ska ju flytta...
Har fått skippa Busan den här veckan men ni som känner mig förstår ju att jag inte kan vara utan hästar en heeel vecka... Så därför har jag & Amanda ridit tillsammans på sommarbetet! På sommarbetet står ju alla hästar från Torpängen <3 Alltså: Nasse, Fia, Damina, Jagina, Lucia, Zelina & Patrick :)

Imorn ska jag åka ut dit igen & rida på Jagina!! Nervööööst... hon har ju inte blivit riden på jätte länge!...

Men Karin (Amandas mamma) skulle bara longera henne om hon var jätte pigg. :)

Ska åka till Hööks så snart som möjligt & köpa säkerhetsväst... måste ju ha det nu när jag snart ska börja rida min lilla snuttis! hon kan ju vara hur galen som hellst nu när hon inte blivit riden på länge!!
 
Nu ska jag bjuda på bilder på alla torpängen hästarna! ♥
 
 Damina
 
 Fia
 
 Jagina
 
 Lucia
 
 Nasse
 
 Patrick
 
 Zelina
 
Kramisar  //Saga
 
 


Kommentarer
Zara

Åhh va fina!!
älskar hästar och älskar att rida <3

Svar: Tack! :)) vad kul, det är verkligen det underbaraste i världen... <3
Linn Saga

2012-09-25 @ 18:49:33
URL: http://nattstad.com/MeZara


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0