Sommarlov! <3

Heej heej! :*

SOMMARLOV NUUUU!!!!!!!!!!!!!!!! :* ♥

Va på skolavslutningen i morse... aaahhhh va skönt, inga läxor inga dagar som man måste stiga upp
kl.07.20! ♥
Lägger upp en bild på hur jag såg ut ;) ↓↓

Vill bara säga grattis till Linn, Anna & Christian, lilla Sigrid ♥
Ska bli såå kul att få träffa henne om någon månad ♥

♥ Välkommen ut i världen Sigrid ♥

Förresten så har jag fått glasögon...!
Är närsynt så jag behövde...

Igår så va vi på polisstationen...
Näråå inget farligt...skulle bara fixa pass  ;) ;)
Åker ju till Island om bara 9 dagar!!!!  åker söndag nästa vecka ♥
Ska bli såå  kul! 3 veckor är jag & Alex borta! Vi har redan bestämt med några släktingar
va vi ska hitta på: vi ska åka till min mosters mans mamma & så ska jag få rida på hennes Islandshästar ♥ najjs! :*  Senn ska jag & min fina söta gulliga kusin Sylvia gå på bio & senn sova
hos världens bästa mormor ♥ & så ska jag åka med min,morbror,hans barn (alltså mina kusiner)
& min lillebror & min morbrors flickvän till deras sommarstuga på norra Island :)
& mycke meer!

Ajaa bajbaajj


Alex också <33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0