Sjuuk...>:(

Heej, har tråkigt...
första dagarna på sommarlovet firas med att vara sjuk... >:(
Åhh min hals dödar mig!!!!!!!!!!! går runt & hostar hela tiden, & det är ju inte världens mysigaste hosta...mår illa också,super förkyld & massa skit :'(
Har knappt sovit ngt inatt...aja hoppas att det gått över på fredag iaf... (mmidsommar)
Ännu värre om jag é sjuk när jag åker till Island på Söndag, var sjuk förra gången vi åkte. och jo du kan ju gissa hur det slutade...dom andra på planet fick ju stå ut med ljudet av en person som kräktes... >:( Aja....

Har iaf badat för första gången i poolen i år! kallt ibörjan men senn varte: aaahh myysigt... ;)
åkte aldrig till stallet igår mådde piss...Busan får nöja sig med att jag kmr den här veckan istället. ♥

En vecka kvar tills jag får träffa min underbara fantastiska släkt ♥ Ska bli såååå kul, guud vad jag har
saknat dom :') ♥ Särskilt min kusin Sylvia vi é typ bästa vänner...Jag kan typ säga vad som helst & hon får det att bli världens roligaste grej, & till slut ligger vi på golvet & döör av skratt :'D
Längtar så himla mycke asså...♥  & så har hennes katt fått 6 kattungar, dom föddes i förrgår bjuder på bild på dom som jag fick av Sylvia ↓↓

förresten... länkar denna blogg www.nellieberntsson.se
Nellie är en så himla cool tjej, hon bara kör på med sitt liv även fast det är tufft ibland!
Älskar verkligen hennes stil & hennes sätt att leva på.! Hon rider (konstigt att jag kollar hennes blogg va!?) har super-fina hästar, & super-duktig på att rida! Avgudar henne typ... ♥

Puzzzisaar! :*<33


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0