Sigrid <3

Hej allihopa!!! Ledsen att jag inte har bloggat på länge, det har vart något fel på kontot så jag har inte kunnat komma in :( Iallafall, det här blir ett ganska långt inlägg för det har hänt mååååånga spännande saker sen sist jag skrev. Den bästa nyheten är att jag har fått en lillasyster som heter Sigrid, hon föddes den fjortonde juni kl halv nio, hon väger 3945 g och är 54  cm lång, hon är heeeeeelt underbar! Välkommen till världen sweetie <3 

Jag har även haft skolavslutning, jag ska se om jag kan få upp bilder men isåfall kommer dom nästa vecka nån gång :) Efter avslutningen så åkte jag och min farmor ner på stan och shoppade kläder (både till mig och till Sigrid). Sen när vi kom hem så hade vi myskväll <3 Oj då!!! Var nära att glömma en sak, jag ska få byta grupp på ridningen, i den gruppen jag gick i så var det för lätt, vi lärde oss typ aldrig nya saker och när vi väl gjorde det så kunde jag det redan ;( Men det är ju bra att man ska byta grupp då iallafall :) :P Ska även få bli skötare (om inte det är jääätte lång kö på hästen som jag vill ha)!!! Som jag sa så kommer det bilder nästa vecka (försök stå ut tills dess) ;)

Ha det bra, skriver mer så snart jag kan <3 Bye bye <3 :P :)


Kommentarer
Saga

ÅÅÅåååhhh vad jag längtar tills jag får se den där lila sötnosen, hon är verkligen uurr-gullig!!!

Äntligen får du byta grupp, man typ tycker det är tråkigt att se på för man vet att du redan kan allt, Hoppas " patch" inte har för många fans ;) & hoppas att du lär dig ngt nytt!! <3 Vill så gärna träffa dig ngn gång innan jag åker... <3 Du måste följa med mig ngn gång till stallet när jag har kommit tillbax hit från Island, då kan vi rida ut tillsammans i skogen eller annat & ha med oss picknick! <3



Älskar diig bästavän <33333 kommer sakna dig så sjuuukt mycke :'( <33

2012-06-16 @ 20:14:52
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
Loppan

Kommer sakna dig ocksåååååå <3 <3 <3 Måste verkligen följa med dig till stallet :) Jag lovar att lägga upp fler bilder så fort jag har några (på Sigrid alltså) <3333 Saaaaaknaaaar dig alldeles föööör mycket, nästa vecka kanske det går att va <33



Call me maybe ;) :P ses nästa vecka (hoppas jag) <333

2012-06-17 @ 16:23:21
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
Saga

Jaråå klart att jag call you ! <3



Men vi kan väll försöka träffas lite iaf...

känns ju tråkigt att ba: hejdå ses om ngn månad, orkar tyvärr inte va innan jag åker till Island! när man é bästisar!!! skriv i chatten på fb, smsa elr ring när du har tid/lust. Säger till när jag har blivit frisk :)



Lov jo bejbi <333

2012-06-17 @ 18:45:35
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0