Östra i 13 grader!!! :S :S :S

tjenare <3 <3 <3
Idag var man på Östra holmen med pensionärerna, öppna förskolan och klubben :P :P <3 Det var 13 grader i luften och 16 i vattnet :P :S :P Höll på att frysa ihjäl ;) ;) ;) Har hört att det är ganska många som läser våran blogg (även dom vi inte känner) <3 <3 <3 Alla som läser det här inlägget kan väll kommentera (jag vill se hur många det blir) :P <3 <3 Har tyvär inga bilder idag men jag ska försöka få några imorn :) :) :) Höll på att skratta ihjäl mig idag när jag och min lillasyster (Engla) diskuterade en sak XD Jag sa att jag ska vara med min mamma på jobbet på torsdag och då sa hon att då hade jag ingen att gå ut med Nelly (mammas jobbarkompis hund) med och att det var tråkigt att gå själv för man hade ingen att prata med och sen när jag sa att jag tyckte det var roligast att gå själv så sa hon: Ja, det tycker jag också, fast det är kul att gå med någon också men det är skönare och lugnare att gå själv. Och senare på kvällen sa min låtsasLILLEBROR att han tyckte att skum-boll var godare än kanelbulle och så sa Engla att hon tyckte bulle var godare sen när JAG sa att jag tyckte det var godare med skum-boll så sa hon: Ja, det tycker jag också <3 <3 <3 XD XD XD Hon är såååååå skön XD XD XD :P :P :P För att byta "skrivämne" så kommer jag värkligen sakna hästarna den här sommaren :( :( :( Man får försöka stå ut till hösten när man får börja ny grupp :D :D :D Aja, måste sluta skriva nu (plikterna kallar ;))

Ha det superduperbra så skriver jag imorn, tja//Linn <3 <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0