nys...nys...nys...

Hallååå där alla blååbär ;) :**♥

Har fortfarande ont i halsen...men nu är förkylningen värst >:(
är jätte täpt och gå runt & snyter mig hela tiden... :(
Fast idag blire stallet :)♥
Min moster ska följa med idag :)
Va på lasarettet idag, & fick beskedet att jag har besökt sjukhuset för sista gången! (om jag inte bryter igen...) Det känns skitaskönt att jag liksom ba: sorryy mr.sjukhus men vi lär inte träffas på ett bra tag, sooo byeeeee! ;*♥

hehe sparade inlägget, började skriva innan stallet, så det är därför jag skrev: idag blire stallet ;)

Jaja, har precis duschat bort stall-lukten :) I stallet borstade jag henne o så, senn tog jag ut henne i padocken & promenerade henne lite & senn släppte vi henne så hon fick rulla runt & känna sig fri ett tag♥ Vi skulle också kolla lite hur hon rörde sig när hon gick,travade & galloperade, för hon var halt i lördags. Hon såg inte heelt 100 ut... så vii ville inte riskera att ta ut henne på lågpromenad som förra gången.Bjuder på bilder på henne från idag nästa gång, har inte hunnit ladda upp dom i datorn än...

SNÄLLA skriv om ni vill att vi ska ändra elr lägga till något!!! vill verkligen att det ska vara dom som läser som är nöjda!! :)


Baaaaaaajjjjj på er!!!





Kommentarer
Loppan

Ja, jag tycker att du kan skynda dig liiiite till med Buuusan-bildrna ;) ;) ;) <3 <3 <3

2012-06-19 @ 20:07:07
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
S

2012-06-19 @ 21:24:32
Saga

Hihi, råkade skriva bara S i förra... :P

Ska försöka ladda upp dom så snart som möjligt :**



Bara så du vet brukar många blogg-läsare som läser andras bloggar också, strunta i att kommentera...men jag har skrivit till dom flesta att dom hellst ska kommentera också :P men aja...



är inte sjuk längre snuttiiiis!♥

2012-06-19 @ 21:27:06
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
Saga

Hihi, råkade skriva bara S i förra... :P

Ska försöka ladda upp dom så snart som möjligt :**



Bara så du vet brukar många blogg-läsare som läser andras bloggar också, strunta i att kommentera...men jag har skrivit till dom flesta att dom hellst ska kommentera också :P men aja...



är inte sjuk längre snuttiiiis!♥

2012-06-19 @ 21:28:11
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
Saga

Råkade göra 2 ggr...



klantskalle man e ibland :P

2012-06-19 @ 21:28:57
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0