lovade...

♥Heej, lovade ju att jag skulle lägga ut alla möjliga bilder idag & här kommer dom!:*♥


                                                                      ↓↓↓↓↓↓↓↓





 vet att det är ett repris-foto....

 jag, inte snyggaste fotot, men jag hitta inget annat på mig just nu...


 min sötnöt:*♥

 jag när jag va 8 år på flyget till Island, om 3 dagar åker jag dit igen....

jag när jag hade brytit foten (gipset syns ejj...)

jag & min kusin Sylvia för 2 år sedan.

♥♥♥♥♥♥♥

 Jag & Vincent♥ kommer fler bilder imorn elr övermorn...




bajjjjjjjbajjjjjjj♥

                                                                 


Kommentarer
JungleJim

naw, älskar dina bilder, bild 1 och bild 3, hästen och hunden! sååå söta! vad är hunden för ras?:)
ha det bra!

Svar: Ååh tack :') min hund är Chihuahua & papillon :)
Hade gött <3
Linn Saga

2012-07-27 @ 13:58:57
URL: http://junglejim.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0