Klubben <3 :P

Tjena alla bloggläsare <3 Skickar det här inlägget från klubben :s Har haft "väääääldigt" roligt idag :P ;) Här är det fortfarande obeskrivligt dåligt väder!!! Aja... Man får väll försöka ha kul ändå och hoppas att det blir fint väder imorn när man ska till Östra Holmen  med Pensisarna, öppna förskolan och klubben barnen :P Kul va!!! Kan inte alla ni som läser det här kommentera och berätta vad ni ska göra i sommar <3 Med andra ord jag hoppas att någon kommer ha ett värre lov än jag så att jag kan trösta mig med någonting :P Nejdå, skoja bara, jag kommer nog ha ett väldigt bra lov med lillasyster och allt annat (vad nu det kan symbolisera :P) <3 <3 <3 Blir tyvär inga bilder idag eftersom jag bloggar från klubbens dator :s Jag kan lägga ut lite ikväll <3 <3 <3 Förresten, om det är någonting ni tycker kan bli bättre med våran blogg så kan ni väll kommentera och berätta det så att vi kan försöka fixa det (vi vill ju att alla ska tycka att det är kul att läsa vår blogg) <3 :) :) :) Fick träffa lilla Sigrid idag igen <3 <3 <3 Skulle gå hem och hämta grejer hemma hos pappa och hälsade lite på henne <3 <3 <3 Idag ska Engla (min äldsta lillasyster) ta med en kompis hem :P Väääääldigt kul för mig med andra ord... NOOOOTTT!!! Mamma fyller år på Onsdag men kommer firas på midsommar afton <3 <3 <3 Någon som har någon idé på vad man kan ge henne i födelsedagspresent???

Ojdå, det här inlägget blev visst längren planerat... :) :) :) Hoppas ni får det bra <3 <3 <3 Lägger ut bilder ikväll!!! <3 <3 <3 Ses <3 <3 <3 //Linn



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0