Bileeeeeerrr!!! ;) :P

Här kommer bilderna från skolavslutningen :)
 Engla (min lillasyster) 8 år <3
 Jag bakifrån (eller,ja, typ snett bakifrån)
 Engla på väg upp på scenen för att sjunga oboj tillsammans med alla andra i tvåan <3
 Jag och Oline blir fotade av "paparazzis" ;) <3
 Jag+Oline+Flaggstång=<3 :P
 Jag och Engla <3 <3

Det var alla bilder <3 Den här veckan kommer antagligen inte bli någon höjdare eftersom man ska vara på klubben typ hela veckan :( Här är mitt schema:

Måndag: Går upp c.a 6.30, äter frukost och gör mig iordning. Mamma lämnar Engla på fritids och mig på klubben c.a 10.00. Äter lunch kl 11.40. Mellis kl 14.00 efter det så sitter man väll och pysslar eller något sånt. Mamma hämtar 16.20.
Tisdag: Går upp samma tid som Måndagen, gör mig iordning. Mamma lämnar samma tid och sen åker man till Östra holmen med Pensionärerna :P Eventuellt med mamma på jobbet. Hämtas samma tid och åker hem.
Onsdag: Går upp och lämnas samma tid som tidigare, det blir en helt vanlig dag på klubben med lunch och mellis samma tider.
Torsdag: Även här en helt vanlig dag på klubben.
Fredag: Midsommarafton+LEDIG!!! :D
Lördag: Vaknar antagligen vid c.a 7.30 och äter frukost direkt. Om solen är snäll och skiner på oss så är vi ute (kanske på björnön eller nått) ;) :P
Söndag: Antagligen lika som Lördagen :)
Måndag: Sigrid, HERE I COME!!! ;)

Det var mitt "roliga" schema det ;) Hoppas ni har det roligaren mig :P

See you later, aligator //Linn :)



Kommentarer
Anonym

Bilder ska det väll stå? ;) <3

2012-06-18 @ 14:11:51
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
Loppan

Oj då :P råkade visst skriva fel, menar bildeeeeeerrr!!! ;) <3

2012-06-18 @ 15:32:33
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/
Saga

Hihi,gör inge, skulle bara kolla så att du inte förorat skrivkunskaperna... ;) <33

2012-06-18 @ 21:08:01
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0