<33

Hejj Hejj! :* ♥

Va i stallet igår ♥ hos min Busan ♥ Nu har jag bestämt vilka dagar jag ska ha  henne! Det blir:
måndagar, onsdagar & lördagar!
Igår promenerade jag henne i paddocken & senn fick hon "busa" av sig ;-)
Någon dag snart ska jag & Elin först löshoppa shettisen i stallet som heter Tamagocci (kallas Tammy) & senn ska vi ut på långpromenad (picknick) med honom & Busan! Myyys ♥
Det ska bli såå kul när Busan kommer igång igen! Nu får jag bara promenera henne, men om några veckor får jag börja rida henne ♥ Hon måste komma igång igen pga att hon inte har hållits igång eller ridits (hon har haft en sjukdom).
Förresten var Busan såå gullig igår när hon fick va lös i paddocken! :* Först stod hon still & bara tittade på mig jätte länge (som: hallå ska vi fortsätta gå snart!) senn fattade hon att hon var lös från grimman/grimmskaftet & då började hon rulla runt jätte länge,senn började hon bocka & gallopera runt,runt,runt! & efter det kom hon igen & tittade på mig sådär igen! ;-) SWEETIE ♥

 Sötis :* ♥


Seeyoulater! :* pusss ;-) ♥




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0