<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Hej igen!!! Idag ska jag äntligen få träffa min älskade lillasyster för första gången <3 Längtar såååå!!! Det blev tyvär ingen ridning i lördags eftersom jag varken hade några ridstövlar eller ridhandskar :( Saknar alla hästar (och ponnys) otroligt mycket eftersom jag kommer få vara utn dom hela sommarlovet :( Men men... Finns inte så mycket man kan göra åt det <3 Några tips på vad man kan göra medans man väntar på lillasyster?? Jag vet att man säger att den som väntar på något gott väntar aldrig för länge men jag tycker inte att det stämmer just nu ;) Skynda dig lillasyster, annars kommer jag döööööö av väntan :P
Sötaste Sigrid innan hemresa <3 <3 <3

Iallafall... Även jag har fått en ganska dålig start på sommarlovet... Bortsett från Sigrid såklart <3 Det har ju regnat hela tiden :O Jaja... Man får försöka stå ut tills solen bestämmer sig för att det är dags att titta fram :P

Ses <3 //Linn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0