Vill haaa!!!!!!!

Heej sorry för dålig uppdatering men har ej haft tid...
Ajja har väll som många andra skaffat instagram nu!
Så vad heter ni??
Men igår va jag ute hos "Busan" i det (äntligen) fina vädret!! :D
Stackarn blir ju helt ihjäl-biten av dom fuuuuula bromsarna >:(
Men jag fyller ju år om 10 dagar!!!!  WIIIIIIIIIHOOOO!!!!!
& bland annat önskar jag mig ridgrejer!!!!! 
Så nu får ni se vad jag önskar mig från Hööks!♥
 
1. Ridbyxor CRW
 
 
 
2. Ridstrumpor CRW, finns i 6 färger & jag tycker typ att alla är snygga men dom här tycker jag är snyggast!
 
 
 
 
& senn får jag alltid 500 kr från min farmor & då kommer jag att köpa den här hjälmen för 449 kr.
Finns i blå också men svart tycker jag är snyggast! 
 
Ridhjälm CRW
 
 
Om ni undrar varför jag skriver CRW så är det för att dom här grejerna heter CRW eller den här serien med rid-grejer :D
 
Jag behöver nya ridskor också men eftersom att jag ganska snart kommer börja använda mina vinter-ridskor så orkar jag ej köpa det nu, jag väntar till våren istället.
 
 
Det var väll allt...? Aja tipsar senare i veckan!
 
herrååå sweeties♥
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0