varje utgång är en ingång till ngt annat...

Heej kära blogg-läsare!
Skrev ett citat i rubriken, kom ej på ngt annat att skriva där :P
Men iaf idag har man vart på Lövudden o badat, men eftersom att en viss person som heter Saga är världens badkruka så blev det inte längre än en halvtimme... Senn satt jag o sola o jaaa senn åkte jag hem...
Snart blire stallet med Linn ♥
Första gången hon träffar Busisen!! Lär ej bli den sista ;)
Men aajaa ska käka nu!
 
 
 
Herrååå blir bilder o tips imorn looooooooovar!!!!!!!!!!!!!!!!
 
 
//Saga
 
 
 


Kommentarer
Fannie :)

Härligt härligt! ^^ <3
Jag har inte badat någonting den här sommaren..
Lite av en badkruka kanske jag är.. löl :3

Svar: HaHa! ^^ Jo jag är ju ganska "känslig" när det gäller vatten :P
Linn Saga

2012-07-30 @ 20:34:38
URL: http://videodiary.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0