Toblerone, karuseller, bad och djur på Furuvik <3

Hej hopp alla läsare!!! <3 <3 <3 Iförrgår va jag på Furuvik med Engla, mamma och Danne (min låtsaspappa) ;) Hade superkul!!! :) :) :) Fast favoriten va nog Lemurhuset och Toblerone-hjulet där man vann en tvåkilos-toblerone :P ;) :) Har ni gjort ngt kul i sommar??? Kommentera gärna och berätta vad ni har/ska göra!!! <3 <3 <3 Idag hade jag tänkt tipsa om lite roliga saker man kan göra på sommaren, såååå här kommer tipsen!!!
 
1.  Furuvik <3 <3 <3
   
   
 
2.  Gröna Lund<3 <3 <3
 
3.  Stranden <3 <3 <3
 
4. High chaparall <3 <3 <3
 
Det var alla tips för idag, jag ska ladda upp bilderna från Furuvik imorn så då kommer dom ;) :) :P
Ha det bra så ses vi imorn //Linn


Kommentarer
Linn

oj då, high chaparall bilden blev liiiite failad :) ;) :P

2012-07-28 @ 12:27:46
URL: http://Noonebreakmyheart.blogg.se
Fannie :)

Jag har varit i Finland, Stadium Sports Camp, och varit med kompisar ^^
Helt normalt sommarlov typ :P

Svar: Vad kul! Själv har jag åkt med min lillebror och häälsat på släktingarna på Island :)
//Saga
Linn Saga

2012-07-28 @ 19:00:52
URL: http://videodiary.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0