Tipsar!!

tjeeeennaa!
Idag blire stallet :* Men innan jag drar på mig ridkläderna så blire tips!
Har fått önskemål om att tipsa om...........SMINK!!!
Och nagellack lär väll vara lite smink iaf!? tipsar inte bara om nagellack ;) ♥
Eftersom att det mesta är från Kicks kmr jag skriva vad dom tycker om sminket! ♥
Det blir ganska mkt Isadora... ;)
 
Isadora express star gloss ↓ (när jag v'äl använder läppglans...)
 
Kicks tycker: Flytande lipgloss med långvarig effekt. Multireflekterande pärlemorpigment i kombination med klara färger ger en skimrande läpp make-up. Den fina borsten ger ett perfekt resultat.
Oparfymerat. Kliniskt testat.
Håller med om långvarig effekt! Den är verkligen inte "för mycket" men syns ändå :)
Finns på Kicks
 
2. Isadora ögonskugga
Jag tycker den här är bra för det är ganska naturella färger! Vill man att det ska synas mycket så är det ju bara att ta lite mer än vad man brukar!  Aja kmr inte på ngt mer att skriva om det... det är bra iaf!
Finns på Kicks
 
3. Isadora wonder nail
Super bra! sitter länge & snabbtorkande!! Finns i 21 färger!!
Dessutom super-snygga färger! Rekomenderas verkligen
Finns på kicks
 
4. Claudia nail polish
 
Vanligt nagellack, torkar ganska snabbt & varar länge! Finns i många färger.
Går att köpa rätt mycket olika claudia-nagellack på Ullared! finns för sig  & i nagellacks-set!
Rekomenderas!!
 
Tipsar snart igen!
 
 
Puss&kramisar //Saga♥
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ceeellee

Jättebra! Ska testa c;

Svar: bra! vad ska du testa? <33
Linn Saga

2012-07-21 @ 12:57:43
Jenny

Jättefina saker! Har också det där isadora lila nagellacket och tycker det är mega bra

Föresten fin blogg :)

Svar: Tack såå mycket!
din blogg är mega bra!
Linn Saga

2012-07-27 @ 13:44:50
URL: http://jennnypettersson.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0