Sorrrrrrryyyyyy :( <3

Hej allihopa!!! Är verkligen ledsen att jag inte bloggat på länge men det är ju sommarlov så man har ju vart liiiiiite upptagen ;) ;) ;) Iallafall... På torsdag nästa vecka fyller Engla 9 år <3<3<3 Dom två senaste veckorna har jag, Engla och Jonathan (den lilla saken) vart med min låtsaspappa, Danne. Vi har hittat på lite alla möjliga (och omöjliga) sätt att ta vara på tiden :P :P :P Själv har jag hållt på och dansa så det ryker ;) :) <3 Blir inga bilder idag, ska försöka fixa några till nästa gång <3<3<3 Aja, nu har mamma börjat sin semester :) :) :) Får se vad vi hittar på nu när hon är ledig <3<3<3 Förresten så har jag gjort en liten "renovering" av mitt rum ;) <3 ;) har satt upp... får se... en, två, tre, fyra... 12 plancher på garderobsdörren och den vanliga dörren :P <3 ;)
 
Har tyvär inge mer att skriva för tillfället så... see you <3<3<3 //Linn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0