Idiotiska djur!!!!

Heej!
Aaaa rubriken talar... BROMSAR ÄR IDIOTISKA DJUR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haaaaaaatar dom >:(
När jag hämtade "Busan" i hagen i går så hade hon minst 10 bromsar på varje sida om halsen :'(
Så jag fick spruta på super mycket av hennes flugmedel, men dom kom ändå!!! >:(
Såg en broms som va typ 2x2 stor!!! jätte äckligt...!
Och så kröp det en fästing på mig! Den första ever!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aja har precis käkat "pankisar", jag är ju lite konstig så jag tar sirap & sån där "sprejj-grädde" på :P
Har cyklat till stan idag och köpt smoothie på Igors Juice-bar :D Super gott!
Senn stannade jag på kyrkogården på vägen hem för att titta till en persons grav...
senn åkte jag hem och kastade mig i poolen :) Och nu sitter jag här o bloggar :P
Nemen är det typ ngt ni vill att vi ska ändra på, lägga till, blogga om elr något sånt.?
Vi ska snart ändra våran header & börja lägga upp videor :)
 
Hare bra hörni! ♥ //Saga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0