Gotti Gotti Gotti...

Hej allihopa!!! <3 <3 <3 Just nu är jag väääääldit glad eftersom jag nyss såg i våran statistik att det är mååååångaaaa fler som läser våran blogg nu :-D :-D :-D Fortsätt med det ;-) ;-) ;-) Iallafall... Idag hade jag tänkt tipsa om olika slags godsaker som man kanske inte äter så ofta :-) :-) :-) Här kommer tipsen!!!
 
1. Natur godis!!!
 Natur godis är lite nyttigaren vanligt godis, mycket hälsosammare och (tycker iaf jag) är godare än vanligt godis, visst det är ganska dyrt men ngn gång ibland kan man ju lyxa till det lite ;-) :-P :-)
 
2. Kanderade äpplen!!!
 När man tänker kanderade äpplen så tänker dom flesta nog att det är ngt som är värsta sago-efterrätten och är helt konstigt men det är det faktiskt inte!!! <3 <3 <3 Supermumsigt <3 <3 <3
 
3. Pankakstårta!!!
 Lite krångliggare än vanligt fredagsmys men varför inte!!! Om ni ändå ska baka ngt eller om ni kanske fyller år och ska välja tårta så gör en pankakstårta, supermumsigt!!!
 
4. "Improvisations-godis"
 Varför inte improvisera och göra eget godis??? Ta vad ni har hemma, kanske lite choklad längst in i ett skåp eller ett paket bortglömda frusna hallon i frysen... Mixa ihop ngt och provsmaka, både roligt och (oftast) gott :-P ;-) :-)
 
 
Tyvär var det alla tips för idag <3 <3 <3
 
Ha det bra så bloggar jag så snart jag kan <3 <3 <3 Kramizzar// Linn


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0