börjar med tips!

Hej! kunde inte tipsa igår kväll så det blir nu!
Ska somsagt börja med tips! Får vissa tips från en jätte cool tjej, men när jag lånar tips från henne så skriver jag att det är "hennes" :)
kommer tipsa om ansiktsprodukter,krämer för kroppen, parfymer, recept & m.m!!!!!!!!
Om jag har produkter från samma märke eller företag kanske jag tipsar om fler på samma gång! :)
 
Tipsar 3 nu fast det inte är samma företag↓
 
Den här kokosoljan kan man "rensa" ansiktet med också! 
1.du tar 2 bomullstussar och blöter dom liiite sen doppar du ena sidan på bomullstussarna i kokosoljan.
2. börja gnugga tussarna i HELA ansiktet precis överallt & på halsen.
Jag använder kokosoljan innan jag duschar det gör inget om ansiktet blr blött för oljan sitter fortfarande i ansiktet. OBS sätt håret i en bulle eller en hästsvans då blir det lättare att komma åt hela ansiktet!
Den rensar t.ex bort smink eller om du inte använder smink så rensar den bara ansiktet jätte bra!!
Rekomenderas!!!!!!! Går att köpa på typ alla mat-affärer tror jag!
 
2.
 
Det här är schampoot & balsamet som jag använder. Det gör att håret blir alldeles silkeslent 6 doftar desutom gott!!! Passar både dom som har slitet,skadat & normalt hår. Sunsilk har tagit fram flera sorters schampoo & balsam med experter.Finns väldigt många, & till alla "hår-typer".
 
& sista 3. en till hårprodukt!
 
Schwarzkopf Gliss har en hårprodukt som fungerar nästan som ett balsam fast bättre!
Den här ska du bara använda 2-3 gånger i veckan när du duschar reesten av dagarna du duschar får du använda vanlit balsam ;) Du tar ganska lite, typ som en en ganska liten jordnöt (när den är i sitt skal)
Och gnuggar noga in i håret.Om du har slitna hårtoppar så gnugga väldigt noga in topparna! Vänta i en 
minut skölj sedan noga bort "balsamet".
Ditt hår blir silkeslent!!!
 
 
Mer tips nästa gång jag bloggar! Kommentera om ni har frågor elr önskemål vad jag ska tipsa om nästa gång!
 
Pussisar //Saga
 
 
 
 
 


Kommentarer
Ceeelleeee?

As bra gullis! <3

Svar: haha tackar tackar, broms-loveeeeeeeeeeeeer!? vad ska jag tipsa om nästa gång et kan vara precis vad som hällst typ recept,smink,krämer ALLT!!!!!!!!!!!!!!
Linn Saga

2012-07-21 @ 11:28:43
Ceeellee

Smink?

Svar: ok :)
Linn Saga

2012-07-21 @ 11:35:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0