Svar!!!

1. Favorit låt??? Svar: Saga: Oj... Jag har väldigt många favorit-låtar... Men jag har favvo-låtar med t.ex Rihanna, NIcki minaj & många fler, jag gillar bland annat: where have you been, Starships, Super bass, follow rivers, chaising the sun, little talks & många många många fler!!!!Nu blev det ju inte bara Rihanna & Nicki minaj...
 
Linn: Oooo... Den var svår... men några av dom är: Where have you been, turn me on, en sång från hjärtat, E.T, paparazzi och "några" fler :-P
 
2. Favorit film??? Svar: Saga:  Jag tror att det är War horse!

Linn: Har ett par stycken... Hunger games, Lemonade mouth och Sagan om ringen (triologin)!!! :-) <3
 
3. Roligaste händelsen i veckan??? Svar: Saga: oooo... jag fyllde ju år i söndags men men det var förra veckan...Igår bada jag jacuzzi (stavning!?) senn har jag vart med min pärla i stallet...♥ inte så intressant vecka, men min kompis från Island kommer imorn!!!

Linn: Eeehh... tror att det var när jag var och shoppade med Anna, Annas mamma (Birgitta) och Sigrid ♥
 
4. Varför vi skapade en blogg??? Båda svarar: Vi läste ganska många bloggar och fick inspiration och tyckte att det verkade kul :-) Vi tycker om att skriva om vår vardag och att fota lite och så :-)
 
Det var alla frågor och svar för tillfället ♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0