presenter...

Heej! I förrgår fyllde jag ju år!!! :D
Tänkte skriva vad jag fick!♥
 
* Ridbyxor
* Ridstrumpor
* 3 t-shirtar från Gina Tricot
* 2 par byxor från H&M
* Tunika från H&M
* 4 ringar, 3 st som hörde ihop med olika "peace-grejer" på, & den andra var en stor uggla :D
*1 nagellack-set
* 1000 kr
* en bok (månfågel)
* 4 filmer, den ena hette måndag hela veckan, & så var det en box med 3 dans-filmer!
* en "grej" som man hänger smycken på.
 
Tror det va allt... iaf så kmr hela svenska släkten ngn gång snart + mammas kompis familj, & då får jag presenter från dom, & senn så har jag kvar att få från den Isländska släkten :)
 
Aja igår va jag hos Busan i spöregnet... & hon va ju såklart dyngsur när jag hämta henne från hagen... Sen när jag hade torkat henne & borsta & kratsat & sånt där så promenerade jag henne lite på grusvägen utanför stallet. Sen tömkörde jag henne i padocken, men det började spöregna så jag gjorde bara klart det jag ville o så tog jag in henne & torkade henne & utrustningen :) Men en sak jag tänkte berätta är att hon har börjat få styngflugelarver igen >:( så himla äckliga är dom!!!!! Dom sätter sig på frambenen på hästar & dom gör det bara för att hästarna ska bli irriterae & klia bort dom & senn får dom i sig det där & får mask!!! :( Det ser ut som små gula prickar, dom är ungefär 2 mm små!
 
Hejdååå! <33 //Saga
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0