new in...

Heej på er alla gullungar!!
 
Jag har shoppat lite grejs så ja tänkte skriva vad jag har köpt! Har inte bilder på allt men det kan ni kanske överleva...
 
* Rosa döskalle t-shirt - Gina tricot. 99:-
* Vita fjäder örhängen - H&M. 40 :-
* Body butter (lime & kokos) - H&M. 40 :-
*Blå/grönt depend nagellack - kicks. 25 :-
 
RIDGREJER:
 
Ridhjälm, crw active - hööks. 449 :-
 
ridstrumpor - hööks. 69 :-
 
Sänn fick jag ridkläder i födelsedagspresent men orkar inte visa dom... :P
 
Ajja.. ska åka till Arlanda  & lämna min crazy kompis Eva.... :'(
& jag går rätt in i döden på måndag... >:( SKOLAN BÖRJAR!!!!! :(
 
Kramisar på er! //Saga


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0