sjuk!?

Va i skolan idag som vanligt.. Mådde så illa så jag ringde hem o pappa hämtade mig :S
Nu mår jag ganska illa och känner mig yr... Aja hoppas jag mår bättre snart iaf, vill ju inte må illa på hundtränings-lägret jag åker till på fredag med faster. Aaa som sagt åker jag o faster med hennes hundar till ett "hundtränings-läger" på fredag, hon hämtar mig efter skolan och vi åker dit (arboga) och senn kmr vi hem på söndag kväll/eftermiddag. Va i stallet i lördags och jag,mamma och pappa har kommit fram till att efter alla gånger jag åkt till min älskling så är de snart dags att säga farväl..:Ska byta sköthäst pga vissa saker. Kmr verkligen sakna min fina kille. Fattar ej varför livet måste va så orättvist ibland, den man älskar lämnar en helt plötsligt men den man hatar kommer alldrig lämna en ifred...
Hoppas ni får en skön vecka!!
SEEYAA


// SAGA




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0