Helgen i Blekinge!!!

Har tyvär alla bilder från påskafton på en annan dator men dom kommer så snart som möjligt!!! Då har ännu en påsk vart och man har otroligt mycket godis kvar (som vanligt), men än är det inte slut. Imorn ska man hem till mamma och fira "minipåsk" där :) Får hoppas att man kan svänga förbi en affär imorn på hemvägen och hitta en liten påskpresent till en liten syster ;) <3 Idag var vi på lite söndags utflykt, vi var på alla möjliga ställen i Bleking-Skåne. vi satt och fikade på en rastplats i närheten av Olofström, men det blev en snabb fika eftersom det blåste som bara den vid sjön där rastplatsen låg. Som jag skrev i första meningen så har jag inga bilder här för tillfället men förhoppningsvis måste ni inte vänta alltför länge ;)
Ha det bra så skriver jag så snart jag kan/Linn :) <3


Kommentarer
Linn

hehe, sorry... råkade skriva "åskpresent" istället för påskpresent ;)

2012-04-08 @ 21:58:32
URL: http://noonebreakmyheart.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Noonebreakmyheart.blogg.se

en blogg om vår vardag alltså hästar musik vår vardag m.m

RSS 2.0